Mijn 1e reisverslag :) - Reisverslag uit Lima, Peru van Anoek Scholten - WaarBenJij.nu Mijn 1e reisverslag :) - Reisverslag uit Lima, Peru van Anoek Scholten - WaarBenJij.nu

Mijn 1e reisverslag :)

Door: Anoek

Blijf op de hoogte en volg Anoek

06 Mei 2014 | Peru, Lima

Holaaa!

Hier mijn eerste reisverslag :)

Maandagochtend 5 mei (Nederlandse tijd) ben ik vertrokken vanaf Schiphol via Newark (New York) naar Lima. Gisteravond (Peruaanse tijd) kwam ik aan op het vliegveld in Lima waar ik hartelijk werd onthaald door mijn buddy (Jhordan) en de andere AIESEC leden. De vliegreis was vermoeiend en door de, soms hevige, turbulentie niet altijd even fijn, maar het hartelijke onthaal maakte alles goed. Ik kreeg meteen een lekker koud glas Chicha Morada (paars maissap) aangeboden, heerlijk :) Verder kreeg ik ook een welkomstcadeautje met een AIESEC tshirt, een Peruaanse muts, een Peruaans tasje en een alpaca sleutelhanger, superlief!

Daarna ging ik mee met Roma, haar familie is mijn gastgezin hier in Lima voor de komende dagen. Zij wonen in de wijk Villa Maria in het zuiden van Lima. Ik heb hier een eigen kamer en badkamer, dat is heel fijn. Kon ik me mooi even opfrissen en in een echt bed even goed bijslapen, want dat was niet zo goed gelukt in het vliegtuig haha.

Het plan voor deze week is de AIESEC leden en de stad Lima beter leren kennen. Er is ook nog een welkomstbijeenkomst komende donderdag en verder komen er nog 2 Canadese trainees met wie ik zaterdag naar Chosica zal gaan. Vanaf komende zaterdag zal ik voor de rest van de tijd bij mijn gastgezin in Chosica verblijven. Kortom genoeg te doen en ik heb heel veel zin in dit nieuwe avontuur! :D

Un abrazo,
Anoek

  • 06 Mei 2014 - 19:12

    Jamila:

    Hii lieverd!
    Heel plezier in Peru! Geniet ervan, dat moet wel goed komen!
    Xx

  • 06 Mei 2014 - 19:23

    Dewi:

    Hola zusje,

    Fijn dat je goed bent aangekomen in Peru. Je hebt er een hele reis op zitten, maar wat leuk dat warme onthaal!
    Je eerste reisverslag heb je al geschreven, dat is snel. Wat leuk om te lezen ;)
    Een mooi vooruitzicht en genoeg te doen. Geniet ervan zusje!
    Liefs & een dikke knuffel X

  • 06 Mei 2014 - 19:34

    Patty:

    Heeee Noek!!
    Wat leuk.. nu al je eerste reisverslagje!
    Fijn dat je zo'n leuk onthaal hebt gehad..
    En nu maar de stad gaan verkennen!
    Heeeel veel plezier en succes!
    Liefs Xxx Patty

  • 06 Mei 2014 - 19:53

    Dennis:

    Hallo, ik ben blij dat je vond het welkom. Groeten! :D

  • 06 Mei 2014 - 20:10

    Dide:

    Noekiiee! Haha fijn, zo'n slopende reis, maar goed dat je helemaal heel bent aangekomen! En wat tof dat je zo enthousiast werd opgehaald op het vliegveld met spandoek en al!!!! En het klinkt alsof je nu al genoeg te doen hebt, dus met dat acclimatiseren komt het vast wel goed;-) Heel veel plezier! En houd ons zo nu en dan op de hoogte van je avonturen:-) Leuk om te lezen!!

    Liefs did

  • 06 Mei 2014 - 20:22

    Mariet:

    Hee Anoek!
    Goed om te lezen dat je zo'n warm onthaal hebt gehad in Lima! Nu even lekker bijkomen van de lange reis en de stad verkennen. Heel veel plezier en ben al benieuwd naar je volgende verhaal.

    Liefs Mariet

  • 06 Mei 2014 - 20:59

    Jasmijn:

    Ha Anoek,
    Leuk om nu al wat van je te lezen. Wat fijn dat je een aardig gastgezin hebt! Ben benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken.

  • 06 Mei 2014 - 21:38

    Giulia:

    Noekje!
    Wat lief zo'n onthaal, dan voel je je gelijk welkom.
    Ook fijn dat je een eigen slaap- en badkamer hebt, wat een luxe;)
    Veel plezier met het verkennen van de stad!


    Liefs xxxx Giulia

  • 06 Mei 2014 - 22:49

    Charel:

    Hee meis,

    Bumpy ride ja? Fijn om te horen (lezen) dat je goed over bent gekomen en verwelkomd bent. Veel plezier komende week. Gaaf hoor, geniet ervan!!

    xx 'Kareltje'

  • 06 Mei 2014 - 23:55

    Papa En Mama:

    Hoi meis wat een mooie start en zijn we blij te horen met dat hartelijke welkom
    Heerlijk een eigen slaap- en badkamer kun je wat bijkomen.
    Heel veel plezier en geniet van je mooie avontuur.

    Liefs papa en mama xxxx

  • 07 Mei 2014 - 00:46

    Ellen:

    Anoekie!!
    Fijn om te horen dat je goed bent overgekomen.
    Heel veel plezier! Geniet er van!

    Xx ellen

  • 08 Mei 2014 - 22:17

    Neeltje:

    ha...lieve wereldreiziger
    Fijn, te lezen dat je na een turbulente reis bij een comfortabel gastgezin bent aangeland.
    Geniet ervan!
    We volgen met belangstelling je belevenissen.
    Veel plezier!

  • 15 Mei 2014 - 13:12

    Betty:

    Dat is een goed begin! Ik wens je een heerlijk avontuur toe!

Tags: Lima, AIESEC

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoek

Actief sinds 06 Mei 2014
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 8307

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 18 Juli 2014

Vamos a Peru!

Landen bezocht: